Regulamin

Regulamin

1. INFORMACJE O FIRMIE
2. WYMAGANIA TECHNICZNE


3. PRZYJĘCIE ZAMÓWIENIA


4. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
5. ZMIANA LUB ANULOWANIE ZAMÓWIENIA
6. POLITYKA CENOWA
7. PROCEDURA SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ
8. PŁATNOŚCI – BLOKADA ZAMÓWIEŃ
9. REKLAMACJE
10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Objaśnienie skrótów użytych w regulaminie:

  • SKLEP BIOHORECA – platforma zakupowa dla klientów działająca pod adresem www.biohoreca.pl, sprzedająca produkty znajdujące się w jej ofercie za pośrednictwem Internetu
  • Dni robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce;
  • Czas realizacji zamówienia - czas, w jakim Magazyn skompletuje zamówienie i przekaże do doręczenia wybraną przez Klienta formą dostawy.
  • Klient – osoba fizyczna posiadająca działalność gospodarczą, lub firma, dokonująca zakupów poprzez platformę b2b, posiadająca Konto Klienta.

1. INFORMACJE O FIRMIE

:

Sklep internetowy BIOHORECA działający pod adresem www.biohoreca.pl (dalej: Platforma) jest własnością Eko-Wital Sp. Z O.O. ul.Jagiellońska 82, 03-301 Warszawa, Nip: 1230950438, Regon: 0174765,  KRS:0000090525

tel: (+48) 22 512 77 63 
fax: (+48) 22 512 77 62 
e-mail: info@eko-wital.pl

 

(dalej: Właściciel).

 2. WYMAGANIA TECHNICZNE

Do poprawnego działania SKLEPU BIOHORECA wymagana jest obsługa "ciasteczek" (cookies) przez przeglądarkę internetową Kupującego.

 Warunkiem koniecznym złożenia zamówienia na SKLEPIE BIOHORECA jest posiadanie przez klienta własnego loginu i hasła – otrzymanego wcześniej od Eko-Wital


3. PRZYJĘCIE ZAMÓWIENIA

Składanie zamówień możliwe jest 24 h/dobę.

Właściciel zastrzega sobie możliwość chwilowego zawieszenia usług SKLEPU BIOHORECA dla celów konserwacyjnych, aktualizacji danych, bądź też innych powodów wynikłych z zaistniałej sytuacji uniemożliwiających prawidłowe działanie SKLEPU BIOHORECA. W przypadku zaplanowanej konserwacji systemu SKLEP BIOHORECA wcześniej poinformuje o tym Klienta na stronie głównej.

Po prawidłowym złożeniu zamówienia i jego zaakceptowaniu automatycznie pojawi się komunikat na SKLEPIE BIOHORECA o jego przesłaniu do realizacji. Historia zamówień dostępna jest po zalogowaniu dla zarejestrowanych klientów i znajduje się w zakładce – Historia Zamówień.
Wszystkie zakupione i dostarczone towary są szczelnie i bezpiecznie zapakowane oraz posiadają aktualną datę przydatności do spożycia.

4. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA

Czas realizacji zamówienia obejmuje czas przygotowania zamówienia do wysyłki oraz czas dostawy.

Przygotowanie zamówienia:

Czas realizacji zamówienia od momentu przyjęcia zamówienia wynosi do 5 dni roboczych. Czas realizacji zależny jest od dostępności towaru, rodzaju zamówionego towaru (produkty suche czy świeże – warzywa, nabiał). W przypadku towaru ‘na zamówienie’ czas ten może się wydłużyć do 14 dni.

Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej lub transportu własnego, na adres Klienta, w zależności od wyboru Klienta dokonanego przy składaniu zamówienia. Istnieje również możliwość odbioru osobistego.


Dostawa:

Czas dostawy deklarowany przez przewoźników:

  • Zamówienia wysyłkowe realizowane przez firmę kurierska UPS lub FedEX, przewidywany czas dostawy, 1 dzień roboczy.
  • Realizacja transportem własnym odbywa się w ustalone przez Magazyn dni dostaw na terenie Klienta. Przy czym zamówienie musi zostać złożone minimum na dwa dni przed ustalonym dniem dostaw. 

SKLEP BIOHORECA nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane wyłącznie podaniem przez Klienta błędnego adresu dostawy.

 
5. Zmiana lub anulowanie zamówienia:


Zmiana lub anulowanie zamówienia możliwa jest do chwili zrealizowania zamówienia (status zrealizowane), o czym Klient jest informowany statusem realizacji zamówienia na SKLEP BIO HORECA w zakładce Historia zamówień. Jest to informacja zawierająca szczegółową informacje o wysyłce towaru do Klienta. Wprowadzenie zmian w zamówieniu możliwe jest poprzez kontakt z Biurem magazynu w Warszawie telefonicznie lub mailem: Warszawa tel.: (+48) 22 512 77 63 info@eko-wital.pl.

6.    Polityka cenowa:

Wszystkie ceny na SKLEPIE BIOHORECA podane są w złotych polskich i są cenami netto, wyświetlane są również ceny brutt. Ceny znajdujące się przy oferowanych towarach w chwili składania zamówienia są wiążące i ostateczne poza produktami sprzedawanymi na wagę, których cena ostateczna zależna jest od rzeczywistej wagi produktu.


7. PROCEDURA SKŁADANIA I REALIZACJI ZAMÓWIEŃ

1. Zamówienie można złożyć wyłącznie na SKLEPIE BIOHORECA pod adresem http://biohoreca.pl/ będąc zalogowanym na własnym koncie:

2. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie przez Zamawiającego formularza zamówienia oraz brak zaległości w płatnościach.
3. Minimalna wartości zamówień realizowanych przez SKLEP BIOHORECA wynosi 500zł netto – dostawa gratis, do zamówień poniżej tej kwoty naliczany jest koszt dostawy w wysokości 20zł brutto za każdą paczkę.

4. Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w zamówieniu.
5. Możliwe sposoby dostawy zamówionych produktów:

  • kurier teren całej Polski
  • transport Eko-Wital (trasy i dni dostaw ustalone wspólnie z Magazynem)
  • odbiór osobisty w magazynie Eko-Wital w Warszawie lub Katowicach, po wcześniejszym potwierdzeniu terminu odbioru


6. Możliwe formy płatności:

  • zgodnie z dotychczasowymi ustaleniami przy rozpoczęciu współpracy
  • gotówka przy odbiorze (wyłącznie przy dostawie transportem Eko-Wital) lub odbiorze osobistym z magazynu


7. W przypadku gdy wszystkie towary są dostępne od ręki przesyłka jest wysyłana w ciągu 24-72 godzin od złożenia zamówienia (w dni robocze), z wyjątkiem zamówień na produkty świeże (warzywa – nabiał), które realizowane są najczęściej w dniu dostawy zamówionych produktów (szczegóły w opisach poszczególnych kategorii lub opisach produktów).

8. PŁATNOŚCI – BLOKADA ZAMÓWIEŃ

Każdy klient współpracujący z Eko-Wital i składający zamówienie przez SKLEP BIOHORECA jest zobowiązany do płacenia faktur za zakupiony towar w terminie wynikającym ze wspólnych ustaleń (za termin wpłaty uznaje się dzień w którym pieniądze zostaną zaksięgowane na koncie Eko-Wital).

Blokada zamówień:

- jeżeli klient przed złożeniem kolejnego zamówienia będzie miał zaległe płatności, złożone zamówienie nie będzie realizowane do czasu ich uregulowania

Zdjęcie blokady następuje automatycznie po tym jak zostaną opłacone wszystkie zaległe faktury (przelane pieniądze zostaną zaksięgowane na koncie Eko-Wital).


9. REKLAMACJE I ZWROTY

1. W każdym przypadku, jeśli przesłany towar nie odpowiada oczekiwaniom Zamawiającego lub Zamawiający stwierdzi jego wady Eko-Wital zwróci zapłaconą za niego kwotę lub wymieni produkt (według życzenia klienta).
2. W każdym przypadku reklamacji prosimy o zgłoszenie tematu mailowo do oddziału Warszawa info@eko-wital.pl

3. Eko-Wital zwraca koszty przesyłki tylko w przypadku zwrotów, które są wynikiem błędów Eko-Wital.

4. Wszystkie dostawy towarów muszą zostać sprawdzone w obecności naszego kierowcy lub kuriera. W przypadku zgłoszenia braków w towarze lub uszkodzenia towaru w dostawie prosimy o sporządzenie protokołu na którym będzie widniał czytelny podpis kuriera lub naszego kierowcy. Dokument ten powinien zawierać czytelnie opisany produkt, wraz z kodem kreskowym i ilość brakujących lub uszkodzonych sztuk.

Reklamacje rozpatrywane będą przez Eko-Wital wyłącznie na podstawie prawidłowo sporządzonych protokołów.

 

10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Sklep BIOHORECA24.pl zastrzega sobie możliwość zmiany regulaminu. Zmiana Regulaminu wchodzi w życie w terminie 14 dni od opublikowania na stronie www.biohoreca.pl

Utrwalanie, zabezpieczanie i udostępnianie danych zamówienia oraz potwierdzenia Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Towaru następuje poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Towar wydruku faktury VAT. Wcześniejsze zamówienia mogą Państwo zobaczyć w ramach konta, po zalogowaniu.

Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 29 lipca 2015 r. i dotyczy wszystkich zamówień złożonych po tym dniu.